Supervision
Jeg har mange års erfaring som supervisor og yder supervision både individuelt og i grupper til både psykologer, speciallæger, socialpædagoger, lærere, familiebehandlere m.fl. Supervisionen kan både være sags- og procesorienteret.
Overordnede mål med supervisionen er typisk:
- Perspektivering og refleksion over egen praksis
- Faglig udvikling – læring – kvalitetssikring
- Restituere den professionelle funktion
Derudover kan der være specifikke formål med supervision som fx:
- ADOS-2 supervision og samrating
- Psykologisk testning og rapportskrivning
- Personligt udviklingsarbejde (som professionel)
- Supervision mhp. autorisation eller specialistuddannelse
- Behandling af komplekse problemstillinger hvor der fx er dobbeltdiagnoser
Ledelsescoaching vedr.:
- Kompetenceudvikling af medarbejdere
- Styrkelse af teamarbejdet omkring komplekse problemstillinger
- Forebyggelse af medarbejderes udbrændthed eller ’omsorgstræthed’
Jeg har mange års erfaring som supervisor og yder supervision både individuelt og i grupper til både psykologer, speciallæger, socialpædagoger, lærere, familiebehandlere m.fl. Supervisionen kan både være sags- og procesorienteret.
Overordnede mål med supervisionen er typisk:
- Perspektivering og refleksion over egen praksis
- Faglig udvikling – læring – kvalitetssikring
- Restituere den professionelle funktion
Derudover kan der være specifikke formål med supervision som fx:
- ADOS-2 supervision og samrating
- Psykologisk testning og rapportskrivning
- Personligt udviklingsarbejde (som professionel)
- Supervision mhp. autorisation eller specialistuddannelse
- Behandling af komplekse problemstillinger hvor der fx er dobbeltdiagnoser
Ledelsescoaching vedr.:
- Kompetenceudvikling af medarbejdere
- Styrkelse af teamarbejdet omkring komplekse problemstillinger
- Forebyggelse af medarbejderes udbrændthed eller ’omsorgstræthed’